Konečně jsme hogo fogo rodina!

(píše Mickey)

Tyto slova pronesl náš kamarád Embes potom, co jsem si konečně pořídila svou vysněnou stovku. Myslím, že to vystihl dokonale 😀 A jak jsem k ní vůbec přišla?

Když jsme s Alexem, hrdým majitelem dvou užovek Olivera a Olivky, začínali, zasvětil mě do krás škodovkaření a já jsem si to naprosto zamilovala. A tehdy, asi 4 roky nazpět, mě upozornil na to, jak krásný má soused auto. No byla to láska na první pohled. Autíčku jsem začala říkat Ubulánek, pro jeho ubrečený očíčka. Bystřejší určitě již přišli na to, že se jednalo o mého stováče. Od té doby jsem den co den vyhlížela z okna, jestli soused náhodou nepřijel. Zkoušeli jsme se s majitelem domluvit na prodeji, ale nechtěl o tom ani slyšet. Auto už měl zamluvený někdo jiný. Poté Ubulánek na víc jak rok zmizel a já jsem se bála, jestli nedošlo na nejhorší… Pro stomilionté páté jsme zase došli za sousedem a znovu zjišťovali situaci. A světe div se! Potenciální kupující se neozval a soused na něj hodil bobek. Nabídl Ubuldu nám a bylo to. 🙂 2 roky přemlouvání, soused dělal Zagorku a pak najednou hop na krávu a je tele. Soused se s autíčkem těžce loučil, celých 42 let mu věrně sloužilo a měl ho rád… ale pro stáří už řídit nemohl. O to radši je, že auto se přestěhovalo jen o vchod vedle a on ho nadále bude vídat.

No a co bude dál? Doufám, že plno šťastných kilometrů po boku Alexe41, Olivera a Olivky 🙂

PS: Když se k nám Ubulánek nastěhoval, došlo nám, jak trapný jméno chudák dostal 😀 Chtěli jsme ho překřtít na Marvina, podle robota ze Stopařova průvodce po galaxii. (dostal se ke mně, když mu bylo symbolických 42) ale… to už nešlo 😦 😀

Jakou jsem z Ubulánka měla radost nejlépe vystihuje následující video 🙂

IMG_0008
Ubulánek na technické 🙂
IMG_0014_fhdr
My dva 🙂

4 Comments

  1. Hello, it’s Alton Sawyer here!
    I work as an academic writer and have created this content with the intent of changing your life for the better. I started honing my writing skills in college. I learned that my fellow students needed writing help—and they were willing to pay for it. The money was enough to help pay my tuition for my remaining semesters of college.
    Ever since high school, I have continued to work as an academic writer. I was hired by a writing service based in the United Kingdom. Since then, the research papers that I have created have been sold around Europe and the United States.
    In my line of work, I have become used to hearing, “Alton Sawyer, can you help me meet my writing assignment deadline?” I know that I can save their time.

    Academic Writer – Alton – 10 Most Common College Freshman Mistakes Team

    To se mi líbí

  2. Welcome everyone ! I’m Kalem Warner.
    Even though I jokingly credit my mother for my writing talent, I know that it is a ability I have fostered from childhood. Though my grandmother is a writer, I also started out young.
    I’ve always had a way with words, according to my favorite teacher . I was always so excited in history when we had to do a research paper .
    Now, I help current students achieve the grades that have always come easily to me. It is my way of giving back to schools because I understand the troubles they must overcome to graduate.

    Kalem Warner – Academic Writing Professional – Writing recources hints Confederation

    To se mi líbí

Napsat komentář